Notując

lipiec18

hi

dodano: 18 lipca 2013 przez kasia09062000


hello!!!!! przepraszamy że tak mało sie udzielamy ale brak czasu każda z nas jest gdzie indziej w końcu są wakacje prawda!!! mamy dla was wiadomość ten blog niestety zostanie już wkrótce usunięty ale możecie odwiedzać blog mrs.styles został on założony niedawno nie wiem dokładnie kiedy blog jest fajny a ja mam nadzieje że mrs.styles świetnie sobie poradzi o to adres stronki...



lipiec6

hay

dodano: 6 lipca 2013 przez kasia09062000


cześć ludziska już jutro dodam nowe opowiadanie mam nadzieje że nie bedzie takie najgorsze mrs.styles 



lipiec1

Przeminęło

dodano: 1 lipca 2013 przez kasia09062000


 Chociaż minęło już 17 lat i nie jesteśmy już osiemnastolatkami ja wciaz wracam pamięcią do tamtych wydarzeń. Krok po kroku wspominam naszą "znajomośc". Złamaliśmy wszystkie zasady, płynęliśmy pod prąd. Byliśmy razem wbrew wszystkim. To uczucie wydawało się niezniszczalne. A jadnak zniszczyła je moja abmicja i chęc poznania świata bez Ciebie... 



czerw.24

przyjaźń czy kłamstwo

dodano: 24 czerwca 2013 przez kasia09062000


Bałam się nowi ludzie nowe miejsca nowa szkoła właściwie to wszystko nowe.No ale może zaczne od początku jestem eleanor wszyscy mówią na mnie El a właściwie mówili razem z mamą przeprowadziłam się do małego miasteczka (wsi)Holmes Chapel.Pierwszy dzień w szkole nikt mnie nie znał wszyscy patrzyli na mnie jak na wariatkę nie wiem może to dla tego że jestem nowa a może...



czerw.21

blog

dodano: 21 czerwca 2013 przez kasia09062000


cześć jest mi strasznie przykro ale chyba dzisiaj nie zdąże dodać opowiadania jak narazie ten blog zostaje aby umilić wam to że nic nie dodałam odsyłam was do innego bloga którego prowadzi koleżanka mrs.styles     http://walka-marzenia.blogspot.com/2013/06/1-komplikacje.html#more      a co do pytania które zadała nam dziewczyna która czyta naszego bloga to...



czerw.20

hajoł

dodano: 20 czerwca 2013 przez kasia09062000


hej przepraszamy że się nie udzielamy ale nie mamy czasu pisać tych opowiadań jak narazie zostałyśmy tu we dwie z mrs styles zachęcam do czytania także mojego drugiego bloga  postaram sie jutro dodać coś krutkiego ale ten blog najprawdopodobniej zostanie usunięty niestety nie mamy czasu zajmować się tym wszystkim jutro dowiecie sie czy go usuniemy jak tak to dopiero pod koniec...



maj27

hey

dodano: 27 maja 2013 przez kasia09062000


cześć tu mrs.styles tak troche mało dodajemy ale uwieżcie nawał pracy mam prośbe możecie lajknąć stronke https://www.facebook.com/pages/Unikam-cię-jak-LIAŚ-łyżeczek/140697809454655?ref=tn_tnmn         to dla mnie bardzo ważne z góry dzieki  mrs styles



maj18

przeczucie

dodano: 18 maja 2013 przez kasia09062000


nadszedł kolejny rok szkolny jade  przywitała sie ze swoją przyjaciółką po dwu miesiecznej przerwie na początku wszystko było w porządku dziewczyny w ogóle sie nie kłóciły nadchodził karnawał obydwie przyjaciółki umówiły sie o 20;00 w klubie aby dobrze sie bawić jade przyszła ze szkoły i od razu chciała iść do sklepu aby kupić sobie nową sukienkę buty i...



kwie.19

one direction

dodano: 19 kwietnia 2013 przez kasia09062000


Pewnie zastanawiacie się jaka będziewyglądała wasza druga połówka.Hm nikt tego nie wie np dziewczyna chce mie wysokiego chłopaka blondyna z niebieskimi oczami a z kolei inna tez chce miec wysokiego ale z lokami i z niebieskimi oczami.Ale nie zawsze trafia się taki jakiego zawsze chciałyście może jest choć trochę podobny no cóż chistoria zaczyna się w londynie. Londyn.Miasto...



kwie.19

hm

dodano: 19 kwietnia 2013 przez kasia09062000


nie wiem dlaczego dziewczyny piszą o przyszłości i miłości no ale jeżeli zaczęły już ten temat to fajnie drodzy czytelnicy nie wiem jak jest po między wami a waszymi bliskimi czy też rodzinami.Ale ja np mam kilka naprawde fajny koleżanek i szkoda będzie mi się z nimi rozstać bo każda z nas idzie gdziendziej najbardziej bedzie mi brakowało tej gaduły weroniki która na pewno...